Mindfulness: Jarní detox

Kurz postupně odhaluje, jak pomocí mindfulness technik a praktikování yogy získávat koncentraci, nadhled, bystrou mysl, zdravé tělo, lepší flexibilitu a především, jak zvládat a usměrňovat své emoce. 

Co nás společně čeká

01

02

03

04

05

Seznámení s termínem mindfulness

Yoga praxe

Meditace pranayama 

Techniky zvládání emocí/stresu

Relaxace, souhrn technik a koučink

V tomto kombinovaném kurzu budeme pracovat s různými technikami, které tělo i mysl dovedou do klidného stavu bez zbytečného stresu nebo nahromaděných emocí z minulosti či budoucnosti.

Techniky vychází z principů mindfulness - termín označuje pozornost věnovanou sobě v přítomném okamžiku. Díky tomu, že se zbavíme přebytečných myšlenek a naučíme se vědomě pracovat s dýcháním, lépe zvládáme stres, těžké situace a můžeme se zbavit některých strachů. 

Kurz je provázán praktikováním yogy, které zpomalí tělo a dech a povzbudí pohyb lymfy k očištění těla od nahromaděných škodlivin. 

Techniky, se kterými budeme pracovat

  • koučink
  • meditace pranayama (dechové techniky)
  • yoga praxe
  • mindfulness (práce s myslí)

S kým se uvidíte

Michaela Vejrostová

YOGA LEKTOR & KOUČ

Sára Kubecová

YOGA LEKTOR & TERAPEUT


Cena

1290 Kč | osoba

Kapacita

15 osob

Počet lekcí

5 lekcí | 60 min

Co potřebujete vědět


01

Kurz probíhá online na platformě ZOOM, přihlášku se svým jménem pošlete na mail michaela@projektdosebe.cz. Pošleme vám k tomu potřebné informace. 


02

Vytvořte si místo, kde vám bude dobře. Až bude lekce probíhat, budete se cítit lépe a bezpečně. Vyvětrejte si, zapalte si svíčku nebo vonnou tyčinku a připravte se na relaxaci. 


03

Připravte si buď yoga pomůcky jako bloky, pásky nebo meditační polštář. Pokud nemáte, postačí šátek, deka nebo ručník. 


04

V kurzu s vámi komunikujeme, probíráme možné dotazy a společně debatujeme nad tématy, které vás v průběhu mohou zajímat. Nebojte se otevřít, získáte tím mnohem více, než tušíte. 


Jdu do toho.